fredag 22 juli 2011

djungelvrål in my heart.

hemma från amanda nu, vi vakna typ klockan 12 ? eller jag vakna tidigare för någon banka på ytterdörren , trodde några slogs :o .. vartskit rädd. sen gick vi la upp, typ drog ur alla kontakter för det åska & blixtra & regn som fan ! men då gjorde vi hamburgare till frukost .. helt normalt ! och kolla väl på tv, spela lite på hennes Iphone. sedan la vi oss i hennes pappa's säng, och det är en sån där man kan åka upp & ner i, och jag e stört kär i den alltså ! :D fyfan va kul,.. efter en stund fick jag, hon & tess, hennes hund dra t bussen då :). fast det va typ en halv timme kvar ? så fick väl stå där ett jävla bra tag, och det va ju ingen busskur där, och det är precis vid motorvägen, så askul verkligen ! nej.. typ massa tuta, och någon jävel stack ut huvudet å vinka ? mobbat !
nu har jag precis vart med mamma ner till affären, skulle köpa en tidning, men den där affären har ingenting :c.. så köpte mina älsklingar, djungelvrål <3
jag ska städa mitt rum snart oxå, så som det ser ut :p !

juste, jag fick en önskan om att jag skulle lägga ut en bild bakifrån på mitt hår ! det kan jag göra , kanske senare idag eller imorgon :). vet inte om jag glömde kameran hemma hos amanda...
PUSS ! 




























amanda maria norén <3 

Inga kommentarer: