måndag 25 juli 2011

filmtime todaay !

TJE !
ja vi hyrde en film på teven, den va asbra :) ! action ? haha, aa, men ja den va verkligen azum den hette The town, den handlade om typ ett gäng eller ja, som rånade banker och värdetransporter. och ja, så skulle dom ta en gisslan, så vare en som skulle skugga henne, så vart dom kära osv.. för hon visste ju inte vad han hade gjort oja, men ja vet inte vad jag ska säga mer nu för jag kan ju inte avslöja allt ? jag tycker iaf att ni ska kolla på den !  jag åt toblerone & drack oboy till de. typ kär i oboy. men min pappa får ryck för jag tar typ kilon. men det måste ju smaka något :o .. ;) just nu tuggar jag på min läpp piercing's plupp ? ja, och kollar på tv med min moder :). najsde.
imorgon kommer nog amanda, i think. och min saknade moster kommer ! inte träffat hon på år, för hon är typ i USA hela tiden ? träffat en kille där :d. treevligt treeevligt. jag är nog lite trött känner jag nu.. så måste nog sova snart ? eller,
ja , puss & godnatt !





Inga kommentarer: