måndag 25 juli 2011

headern/designen , hiss slash diss ?

förlåt för att jag inte har skrivit något på hela dagen. men ja, jag har gjort om min header/design ? ellerhur fan man säger, vet inte det längre ? men jag vet inte om jag ska göra en annan.. för jag vart på något sätt inte nöjd. verkligen diggar bilden där i hörnet på mig, haha .. jag ser så himla normal ut ;)
haha , men ao. kollat på en ny film idag igen, knight and days. den va asbra den med ! tycker om action , hihi.
då åt jag massvis med choklad, det jag inte skulle göra. för typ det är inte bra för mig ? .. men vafan , jag kan inte hålla mig borta från det ;ö ! vi åt mat sen oxå, lövbiff & potatis/sötpotatis i ugn. asgott ju, men jag va ju inte så hungrig.. :c
jag har 12 kusiner c: , & ännu fler. för min pappas äldst bror som är typ 60 år ? ja, och han vasom han va. så han stack bara. och han har barn oxå, det vet pappa. men inte hur många. men shit the same. nu vet ni det oxå, och jag med :D ! idag mste malin sova inne hos mig.. för moster ska sova i hennes säng. mhhihi, hon kommer nog lacka ur , & dra iaf :) ! för jag är så himla flum & dryg.. eheh, men sån är jag. ska nog kika om jag ska byta header/desing nu. eller försöker fixa en annan som är mer lina/svart/silver, tycker om dom färgerna mer.. skriver nog ett till inlägg sen, eftersom jag har så himla tråkigt justnu , ruttnar ur lite c: !
JAG SAKNAR MIN FELICIA RUT HAFSTRÖM TIDÉN .. så jag avlider nog snart.. :'c helt sinnessjukt att vara ifrån ens allra bästa vän, i flera jävla fkn månader. men jag är så glad att jag vet att jag har dej, ändå. klicka här, och kom till hennes söta & braia blogg :*

men puss! 



Inga kommentarer: