tisdag 19 juli 2011

JHONNY & RONNY !

bloggen ser ut som fan just nu c: ! & tack som fan för all hjälp felicia , jag älskar dig bryden. och klicka på hennes namn för att komma till hennes awesome blogg.
men iaf, den kommer bli mycket bättre idag :) .. ska byta bild å massa !
men iaf dagen igår då, eftersom klockan är så pass mycket .. ellinor skulle komma vid kvart över 10, men hon som är så duktig missa den ;) .. men hon åkte på en gång iväg med sin farmor, medans jag då somna om ! HAHA :D , men vakna typ en halvtimme eller kvart senare. fick lite bråttom och sånt. så fixade mig men sket i & äta frukost. sen vart det massa strul med pengarna, men tillslut kom jag fram till kupolen...

köpte ett par skrikrosa spetstrosor på h&m för 79 :- , en gullig bh oxå på h&m för 129:- & en jättefin långärmad tröja för 169:- från newyorker min nya favoritaffär <3. elli åt massor på donken sen, och jag drack någon sak.. inte gott iaf :o
bilder får ni sen, när kameran är laddad ;) .. sen drog vi la hem , jag åt lite, sen äldade vi :o .. HAHA , vi äldade hårsprey & limmade ihop fingrarna med superlim ..
sen kom vi på att vi skulle rita ögon på hakan och leka lite , jonny & ronny ;)
Vi är så jävla awesome ellinor, loveu !

jävla långt inlägg :D , menmen..
PUSS 

1 kommentar:

elli sa...

jonny&ronny , me like (aa'
TJOCKT PÅ DONKEN :D
lovelove 2 u <3