tisdag 26 juli 2011

lite sisådär smått rulit å veta !

fattar inte varför jag gör sånt här hela tiden, haha, noooobody reads it anyway ;) 


I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: ja, men är väl inte heeeeeelt bakom flötet ?
Fått ditt hjärta krossat: mjorå.
Träffat någon som förändrat ditt liv: kan man ju säga på sätt å vis.
Fått reda på att någon har pratat om dig: utan skitsnack i världen, vafan vore världen då ..? 
Kysst en kompis: jomen visst c: 
BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: JA, till något långt & ovanligt .. 
Vad gjorde du under din förra födelsedag: va nog hemma med familjen, i think. det va ett jävla tag sen jag fyllde år :c 
Vilken tid vaknade du idag: typ tolv någonting.
Vad gjorde du igår runt midnatt:
 jag satt nog vid datorn , eller kollade på tv.. ehehe eller  så va jag med amanda ;s koll nivet
Någonting som du längtar till: ccw, somfan & min födelsedag ! 

Senaste gången du träffade din pappa: aw, idag :d
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mer pengar, och fått en bättre start i livet :)
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jorå , brukar kalla han jens mens , d ticker han om c;
Vad gör dig irriterad just nu: att min hals göront, att det är så förbannat varmt & att jag är trött på att "den" aldrig hör av sig. 
Långt eller kort hår: OM MAN NU HADE LÅNT :c
Vad gillar du gällande dig själv: att jag tyckerjag själv är rätt rolig ibland :$






DIN FÖRSTA:
Operation: aldrig haft någon :) ?
Piercing: Öronen ;)
Tatuering: såna där, gnuggisar
Bästa vän: Linn, den ända jag kan minnas.
Sport: fotboll FAKTISKT. 
Husdjur: katt :) 
Vaccination du minns: man får ju förfan vaccin så fort man föds ? sånt kommer väl alla ihåg. ?
Förälskelse: riktig ? eller sån där låssas? haha , säkert lukas eller rasmus. 
Alkohol du drack: någonting random hemma hos amanda. 


VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon.
Kramar eller pussar: kramar , som sedan blir till en puss .. :o
Kortare eller längre: LÄNGRE!
Romantisk eller spontan: haha . vad e spontan :$?
Tatueringar eller piercingar: både ? 

2 kommentarer:

Flisan <# sa...

Trodde att första gången du drack va med mig jacqi och Sanna ;) haha :D <3

Flisan <# sa...

Trodde att första gången du drack va med mig jacqi och Sanna ;) haha :D <3