tisdag 26 juli 2011

å nu måste jag bli friiisk ! :c

å va det här är tråkigt, allt är jobbigtnu. nyser tjugofyra sju, snoret bara rinner. jag känner mig ofresh fast jag duscha nyss. min mage börjar nog krångla snart oxå, skulle inte förvåna mig. om man bara kunna operera bort magen? den bara gör ont hela tiden, jävla skit sak. för imorgon är det crusing i falun, och jag SKA gå. det bara e så? jag & mamma ska handla oxå, och jag bara SKA det. skit samma om jag mår dåligt.. haha. bara de om jag råkar smitta någon ? men ja, jag måste & jag ska. jag vill ha meeeeeeeeer frågor på frågestunden c: , då blir det ju roligare ! så fråga , fråga, fråga ! jag har nyss kollat på family guy, & innan vardet simpsons. nu är det de där.. ja vad de nu heter, scrubs. det är typ samma sak varje dag, men ja. kul ! :)
men ska väl , försöka bli frisk... 
så PUSS ! 


bjussar på en gammal bild, å va jag saknar mitt hår :c 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför lyckad du ALLTID bli sjukt tull ccw?!?!?! :(

Anonym sa...

Varför lyckad du ALLTID bli sjukt tull ccw?!?!?! :(

Senna sa...

vad använder du för smink ? kan du inte fota de ? kram

Anonym sa...

hur gör du sådär med ditt hår?
kan du inte typ lägga ut någon bildvisning typ steg 1, oså.. om du fattar ;) ?
annars kan du ju lägga ut ett videoinlägg , skulle bli tjockt glad :')