lördag 23 juli 2011

så himla dutti.

det senaste inlägget på bloggen, va tidinställt. just for you. nejmen, jag trodde inte jag skulle hinna skriva något nu på "morgonen" för jag skulle dra rätt tidigt. (enligt mig). menmen, mitt alarm gick aldrig, så missa bussen och vakna någon minut efter den hade gått, av amandas sms. så himla dutti jag är :). men jag tar en buss halv 4 istället. så nu kan jag ta det lugnt, asskönt. jag som är skit trött ! min mamma hade köpt en frida tidning till mig, mest för mascaran inuti :$.. haha , men de är kris :c! den kanske suger, men , a. det funkar ! jag saknar så sjukt många just nu .. tappat kontakten med sååå många, eller inte tappat den, men vi snackar ALDRIG? dom som sa "å jennie när du flyttar, jag tänker komma till dig varje dag" , in my ass.. aja, jag har dom jag behöver känner jag.
ska väl snart , kanske duscha, om jag orkar. annars ska jag äta frukost , packa lite till amanda, och fixa mig ! :)

PUSS ! 


jag hoppas att du aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pinkod, alltså aldrig. även när du får en ny. och må din klocka  alltid gå tjugo minuter för sakta, så att du alltid kommer försent.
och må köttätande myror  äta upp dina ögonlock, så att du alltid är trött och även när du är pigg så ser du väldigt, väldigt, väldigt, trött ut. och må dina hårdiskar förevigt alltid krasha. 



3 kommentarer:

elli sa...

kommer alltid vara din ! <3

hhafstrom sa...

AMAGASSSH!!! love låten, så jävla bääsät!! :D

FridaJao :) sa...

Jag kom ihåg att jag sa så.. men jag har nte pengar t bussen.. :(
Men nån gång kommer jag, och du vill träffa mig? (a)


Den där mascaran.. jag fick den av min syster, men den paja på engång..
Jag skulle öppna den, och då bah rann allting ut.. skit grej :( Eller asså iaf den jag fick..

Men iallafall så saknar jag dig jääätteejäättee mycke! :( <3