fredag 29 juli 2011

sova snart ?

ska nog gå och kolla på film snart , men har just precis duschat, hade hårinpacking i ! :D
håret blir så lent, hihi, gillarT. och sen har jag någonting som verkligen är JÄTTE bra, det är ngt man har i håret precis när man har duschat, och det är värme skydd och det håller tills man duschar igen, så slipper man spruta i massa värmeskydd innan man plattar, blir så jobbigt till slut (min åsikt). så det är verkligen tummenupp på de :)!
min pappa köpte det hos en frisör. iaf, så det finns nogdär. jag vill köpa annsikts inpackning, det är så mysigt. även fast det inte händer någonting? haha, men en va fett cool som jag hade, när man tog på de i ansiktet så var det som vanligt. men efter ett tag vart det jätte varmt och skönt ! grymt mysigt c:.
imorgon far jag till uppsala vid 11, trorjag. ska väl shoppa och så med mammi , awesome !
ååååå tagga ccw :D ! man blir ju glad bara man tänker på de c': .. och snart kommer nog mina 2 tröjor jag har köpt på internet , en peak performance tjocktröja, och en lila wesc tjocktröja LOVE IT ! sen kommer flisan med min turkosa EFTERLÄNGTADE tröja :D SAKNAT DEN <3 sen saknar jag min burton tröja som e hos lina :c .. menmen, den kommer väl hem snart. jag vet inte vad jag ska skriva mer nu, fast skrivit rätt mke må jag säga . men sätter in ett tidinställt inlägg tills imorgon, så ni får något att läsa ;).
GODNATT OCH PUSS ! 
världens finaste chey, amanda norén <3
saknar dej fan , din prutt :c ... men classic meddej blir bäst ! 

Inga kommentarer: