lördag 30 juli 2011

teve & det är varmt. !

ja, det vart inte stan idag, det blir imrn , men det senaste inlägget var ju tidinställt. så, ja. men har ätit på resturang osv, men just nu är jag på hotellet med min syster och kollar på "blåsningen" om det inte är slut, ? hehe (;
jag vill hem :c , inge rulit här. och snart kommer väl mamma & pappa, antagligen. dom kan väl sova ute i korridoren tyker jag ! mycket skönare utan dom .. det är svin varmt, men maten jag åt var god så det var ju bra. känns som det var jätte längesen jag åt något RIKTIGT, och inte macka, youghurt, köttbullar osv. äter bara sånt nu för tin, så fort jag ser & känner doften av mat (hemma iaf ) så blir jag verkligen inte sugen. usch. mår nästan dåligt av de ;o. men men, äter ju iaf ! det är så sjukt varmt här inne ;c , åjuste jag har duschat oxå, behövdes ju kan man säga. eftersom det är lite små lökit här som jag nu har tjatat om. haha :D kommer nog inte uppdatera mer idag, eller kanske. bror på. men annars säger jag GODNATT & PUSS ! 
gör några tidinställda inlägg tills imorgon oxå, eftersom vi måste checka ut klockan 12. LÄNGTAR HEM ALLTSÅ. mycket roligare där :c ..

Inga kommentarer: