torsdag 11 augusti 2011

BABY LET ME LOVE YOU NOOOOOOOOOOOOOOOW ..

jag ligger i min systers säng med min lina, hihi. hon smsar med sin pappi ! jag suger på att blogga när jag är med folk :'c, felåt mig . men när skolan börjar kommer jag blogga VARJE TIMME VETNI ! .. not
jaa igår, så drog jag å lina t kupolen i blge, vi skulle träffa eddie, men muppen drar hem så onödigt tidigt. så vart inte så, men vi va med emil, d va väl kul ? höhö, sen träffa vi sandra <3 & hennes kompis. vi satt vid ett bord hela tiden, och sen tog jag å lina bussen till falun igen, å busschaffisen bara driver med mig & lina :c .. leskit.
aaaaajaaa, sen drog vi hemja, å fixa oss, åså. och så skulle vi vara med jonte & ruben. vi hyrde film på hemmakväll, the grudge 1,2 &3. men vi såg aldrig dom HAHAAHAH .. eller jo halva 1 & 3 kanske ? ja,ruben & jonte skulle sova hos mig. ja.. efter ha kollat på halva 1 & 2 så drog vi ut.. & jag & lina hade bara shorts , piss kallt ! men jag å jonte bytte byxor HAHAHAHA . jävla ganster jag är & bög han är ;o . mjukis shorts ? mys.
men donken va stängd iaf, och ja, då skulle vi t max, så satt det en uteliggare inne på max fast det va stängt, den typ sov å ramla av stolen HAHAHAHAHAHAHA . asg, sen så låg det en full tjej i ett dike med cykeln över sig.. omg , liksom, trodde de va nån the grudge sak :c . sen tog jag oxå rubens tröja. ja, sen drog vi t jonte NÄSTAN, men han kom på att han inte hade någon nyckel, sen kom vi väl hem vid 2 ? ungefär. haha , vid 4 någonting, så ville jonte hem. så då fick han väl de då, och då ville ruben oxå de. så då drog dom.
& jag & lina fick hela sängen för oss själva <3 ja & hon somna typ på en gång HAHA :D vi va rätt trötta efter ha vart med omogna pojkar .. jävlar alltså :). idag ska vi kanske träffa någon ? vi ska dra ut lite senare, lina ska kolla datorn lite oxå. vi har kollat big brother oxå, det är så rulit :D
ajaaaaa , PUSSSS ! 


svar på kommentar;  JA DET ÄR MIN TRÖJA.  alltså den lila. 

Inga kommentarer: