fredag 5 augusti 2011

cutt cutt..

ja min mage måååår prima nu :D ! asbraaaa .. menmen,
jag va nyss på vårdcentralen, och ja en gubbe kolla på min piercing, han bah "men det blöder mer en man tror när man skär, och sånt kan inte jag" så dom ska skära någon gång nästa vecka, så jag får ha kvarden ett tag till , å det va ju bra. det gör ju inte ont eller någonting sånt ! jag suger på att blogga måste jag säga nu när jag har vart sjuk, men det blir skärpning på de nu, typ ja.. ehe , jag saknar min amandaorenäs <3 myyyycket :'c ..
idag ska jag äta tacos :D , och btw fått tbax min tröja från min kompis saknat den massamke :c .. hihi, men nu är den hemma ! ja ska gå å kolla på bigbrother :D , vi har det typ på nå teve fyra play, gratis i 3 månader. eller något, så det ska jag roa mej med !
PUUUUUUUUSS ! 

Inga kommentarer: