onsdag 3 augusti 2011

dålig bloggning, i know.

jag va på ccw i förrgår med linnea , träffade felicia & ellinor, saknat dom.
men såklart får jag ont i magen på kvällen .. så jävla typiskt, orkar verkligen inte det mer. så jävla trött på att ha ont hela tiden, och må dåligt. sen spydde jag 3 gånger hemma hos linnea, så vid klockan 6 trorjag kom min mamma och hämta mig.. det suger verkligen att bli sjuk till massa som är roligt. hade verkligen sätt fram i mot det här.. men såklart, blir jag sjuk ! men jag känner mig på bättrings vägen eftersom jag orkat gått upp & ätit. men känner mig ändå dålig. orkar verkligen inte..
menända tills jag fick ont i magen va det verkligen sjukt roligt, älskar dig linnea ! tack för att du är du. & min piericing har växt in i läppen, halft, så måste försöka få ut den. och sen får det läka & så blir det att ta nytt IGEN. den är rätt dryg just nu, men vill ha den ändå.. så, får väl ta skiten. men men, (: det blir nog bra tillslut. köpte ju en ny piercing på "marknaden" på ccw. men ja, det gick ju som det gick, innan hade jag ju ett örhänge i, så då hade pluppen jag hade i skavt sönder, så när jag hade i den riktiga så åkte ju plattan in i "såret" elle vafan de va. ja.. lyckat ! :) men ska nog gå å kolla tv, bloggar väl snart igen.

Inga kommentarer: