lördag 6 augusti 2011

det kanske är meningen att man ska falla isär, för att kunna bli hel igen.

jag har nyss typ vaknat, hehe.. måste vända på dygnet snart känner jag, eftersom skolan börjar fan SNART. :c suuuger, menmen. hihi det är ff här & ingen syster btw heller. dom är & kollar på hamstrar :D iiih.. jag ska ha en dvärghamster, c': gullgull <3 och sen skulle hon köpa lösnaglar, och jag tänker snatta några. mhihi. jag saknar min lina nu oxå :c .. fan va jag saknar folk. och när jag vakna hade min näspiercing åkt ut (suck). så jag börja grina å vart as förbannad, för jag hitta ju inte hålet igen. men det är nå knas med min näs piercing oxå. men jag tryckte igenom de där som hade växt igen, ont gjordede. men nu är den där iaf ! speela över..
men jag ska nog äta frukost nu, och titta lite på tv. mja, såå. förresten, MIN BLOGG SER UT SOM ETT RENT HELVETE JUST NU. men jag ska ta kort idag, och göra den liteeee bättre. ehhe, skäms fan :c
PUSS ! 
saknar min einstein <3 



Inga kommentarer: