torsdag 25 augusti 2011

hold yuh,

haha , patetiskt folk d finns.. men alla sötnosar som kommentera, jag tar verkligen inte åt mig.
jag vet vad jag är, å ja det där var något av det patetiska som jag vart med om .. .__. jaja, tbax t irl.
jag har nyss kollat lite på förra året's robinson, har det på tv,n på nå skit ... ja, å åt mat. sen nu sitter jag här,
och bara lyssnar på musik. sen snart ska jag duscha, å plocka fram kläder annars kmr jag aldrig hinna ngt imrn.
vet aldriiiiiiiiiig vad jag ska ha på mig hehe. meeeeeeeeen .. jag vet inte vad jag ska skriva mer, och dom där 30 dagar saken, har jag heeeeeeeeelt glömt bort ? :c så , mm ... får kanske göra alla nu, lika bra så är dom över, jävla drygskååp. meen, jag måste nog duscha nu osv, så skriver mer sen :) ,
PUSS ! 


saknaaaaaaaardej







2 kommentarer:

sara sa...

har lagt till dig med ;)

Anonym sa...

fjortis! ful! otäck! skabbig! möglig! billig! reklam mascara! överdriven! ogillad! fet fjortis! fet! tomten! skäggig! hårig! avlopp! svettig! kloak! illa luktande! fula tant! ännu en gång tomte!