fredag 19 augusti 2011

is anybody out there ? it feels like I'm talking 2 myself.

jaa imorgon kommer min saknade elin hem t mig, sen drar vi ut och gör massa bus.
men innan det så drar jag t skolan och ska gå runt osv .. så måste väl gå upp rätt tidigt antar jag ? o;
uscha .. min mage är iaf mycket bättre, och det är sååååååååååååå skönt ! :D man blir så lycklig. jaja, sen på söndag ska jag vara med amanda, saknar henne sååå.. ska glo lite mer på tv, sen tror jag att jag går och bäddar ner mig. hihi, kanske sätter på en film så jag somnar. somnar mycket bättre till ljud i bakgrunden (?) ..
men ska la dra mig här i från nu, känner jag.
men först innan jag drar , tänkte jag svara lite på kommentarer ! 




Saga sa...




åååh Jennie gumman kommer sakna dej så!
Men du klarar dehär. Det vet jag, jag tror på dej <3
svar; jag saknar dej nu, och kommer sakna dej sjukt mke sen ! 
jag älskar dej vännen.. <3

 elli sa...

jennie gumman,
jag ringer dig på måndag och hör hur det har gått, men jag vet att du klarar de, du är stark! Men vill du inte gå i den klassen ska du fan inte göra de heller!! saknar dig sååå mkt... <3
svar; elli älskling, ja görde tack så himla mke att du finns till för mig. nej det tänker jag då fan inte göra heller.. å jag saknar dej nå sjukt ! 

 elin jonasson är bäst (y) sa...

älskling , duvet att du alltid kan komma til mig.
snacka om vad som hälst .
jag förstår hur du känner trojag , det är förjävligt .
älskling , du vet att du är allt

svar; baby, ja och det vill jag att du ska veta oxå. ja det är det verkligen.. jag älskar dig älskling, du är allt å lite t. <3



 elli sa...


kom tillbaka till till rättviksskolan!!!!
svar; om jag bara kunde ..? 

 elli sa...

så jävla söt !
varför just onsdagar ? ;) <3
svar; jadu inget speciellt sötnos , bara sa onsdagar ;) <3

 elin jonasson är bäst (y) sa...

finaste bejb , lägg upp videon på när du sminkar dig :)
svar; du är finast älski, haha jaja ;) raderade min första, får la gö en ny (a)

SÅÅÅ , PUSS & GODNATT <3
bjussar på lite bilder å (a) 

Inga kommentarer: