torsdag 11 augusti 2011

jag trodde du kom som en livboj för att dra mej i land, men jag trodde fel.

lina ligger i min säng & smsar på min tlfn, förhon bröt av sin på mitten ? ja0, smart chei.
jag har nyss druckit oboy, typ ääääääääääälska. men snart ska vi kolla big brother , några avsnitt sådär.
fast FÖRST ska jag städa mitt fkn rum, ser ut som ett helvete. kläder ÖVERALLT, bokstavligen.
så, ja, sen så ska vi kolla på bigbrother. hee, sen någon gång så ska vi nog dra ut igen.
fast vad vi ska göra vettefan, rida bock kanske ;) ? jag har tagit bort mina lösnaglar oxå :c , ..
typ tappat 2, blir fett aggro juuuuuh. aja, nu ska jag nog va lite social med minlina<3
PUSSSS ! 



1 kommentar:

majiiiiis sa...

sv; preciiiiiiis! fast ja tycker inte själv att ja e så hiiiiimla smal. för ja har vart en pionne hela livee