söndag 28 augusti 2011

L1mpAN, j33MpaNh, Älgen

rubriken talar .. hmm
nej men , igår va slinga jjag å elli håret :D , å sen drog vi på stan med johan & ruben. jag drack festis å åt deextro. hihi, muuuums. sen drog ruben å johan hem å vi med , och åt pizza, sen drog vi ut igen å va med johan. vi typ drog t max och han bjöd elli på läsk & mig på en lyxshake :D HIHI ..
sen igår så kom vi hem i tid, så ja vart inte RÖKT.. höhö, mina föräldrar säger så.. vi fick lov å möta min lilla syster å frida, för det va massa cpN ute, sen drog vi t kyrkogården & jag och elli klättra i träd :$.
sen drooooog vi hem , och kolla på hur många lingon finns det i världen, men jag elli & frida somna, vakna i slutet av filmen.
nu är vi vakna äntlliiiiiigen, och kl 1 åker v t vikarbyn, elle vi släpper av elli hemma osv, sen ere match ffs ! :D
såå .. har bråttom nu ser ja :*
puuuuusss ! 

Inga kommentarer: