söndag 7 augusti 2011

men jag känner dina tårar svida mera, en mina egna, så jag vill inte klandra dej. jag bara saknar det gamla dej.

jag sov typ till klockan 2 idag, ungfääär. sen drog jag å kolla på tv med min syster, om nå hundar/katter som springer bort eller blir behandlade fel osv. SÅ NU VILL JAG HA EN STOR LURVIG GÖLLI HUND :c.. 
men min mamma & pappa vägrar. jävla hjärtlösa jävlar. så åt jag frukost, nybakat bröd & oboy <3 mmmmmmmm.. kärlek. idag ska jag inte göra något speciellt, vila upp mig som fan, tills i morgon eller rättare sagt hela veckan. för jag är så tråkig när jag är trött å inte mår bra :c.. så det blir ingen tröttis jennie :D ! 
det är huuuur tråkigt väder som helst oxå, suger ju.. käns som det är höst eller något, och det GILLAS INTE. 
vill ha sommar & sol <3 just nu tittar jag på jungel joch ? eller hur det stavas,. muppit. :) 
men jag ska väl fortsätta med det jag gjorde, alltså INGENTING.
PUSSS! 
walla, du är finast.

1 kommentar:

millan sa...

du är för fin, pårikitigt! :o <3