lördag 20 augusti 2011

oh my gad.

jag har förstört bloggen som ni kanske ser , med bakgrunden osv, men men , jag ska byta. ska göra om hela skiten idag trorja. tröttnar så fort, och orkar inte se den pixliga bilden ;) ..
jag vakna nyss !? omg .. inte bra inte bra.. kolla på "säg att du älskar mig" igår oxå, denva ju lite små weird. och jag vart så rädd hela tiden av att .. ehm, a osv, kolla på den ist så ser ni ju.
sov med tjocktröja oxå, mmm död ! ska väl äta frukost snart å glo på tv, ska inte göra ngt speciellt idag. typ fixa bloggen dåva. jaaaaaaaaaa , jag är fortfarande jätte trött faktsikt! menmeeen,
PUSS ! 
rotering sög min snopp som ni ser , så den rotera inte... f1 lack jaablir.
men jag saknar dej ellinor gumman. <3

2 kommentarer:

elli sa...

vilka troll vi är, hihih :*
saknar dig med, massor! <3

Anonym sa...

fjortis! ful! otäck! skabbig! möglig! billig! reklam mascara! överdriven! ogillad! fet fjortis! fet! tomten! skäggig! hårig! avlopp! svettig! kloak! illa luktande! fula tant! ännu en gång tomte!