torsdag 8 september 2011

awesome dude

ja, åkte ju till julia med buss, gick å prata i tlfn med ruuuben hem till julia, sen la vi la på.
vi satt vid datorn å garva mest haha, sen åt vi & seeedan satt vi vid datorn och garva & dreggla igen.
ehehe, seen såg vi att the clock va mycket så jag fick skynda å bbyta om, bara jag eftersom julia
inte skulleevamed, tog cykeln ner till fotbollsplan & så va de träning (: , först hade vi 2 mål,
sen så träna i på att ta ner bollar & stjuta på mål osv, sen sprang vi å ja gjorde 1 armhävning
bara för jag å linn snacka såååå mycke (a) , ja va f1 flumm stod å skrek osv, meen jäämpastyle
sen efter det kom jimmy oxå å va med oss, vi åt äpplen & häsla på hundar .. hahaaa,
sen drog vi hem t julia å hämta min väska å sen vare nästan dags för mig å dra sig mot falun :c..
that suuck my dick , nämen, jo ? .. haha, men ja fick stjuts av linda till rättvik från vikarbyn.
och där gick bussen t falun, satt å lyssna på musik & åt CHOKLAD <3
möööhööö, när jag kom hem packa jag upp mina fotbollssvättkläder, och sedan duscha jag.
nu sitter jag hääär, som ett cp... ska snarrt äääta choklad IGEN c'': tjåååååckt. ska kolla film åå...
imrn äre freda å då äre chillichillichill P , ska oxå nog dra t stan å fråga maliin om hon kan följa mig (a)
köpa en bh & maybe lösnaglar igen. jaaa0, meen pusss !
gammalbild.

- i never get the chanse to say what's on my mind, but if you give me a chanse,
I can make it right, give it another try, I never got the chance to apologize,
I never got the chanse to say it, baby no more. 

Inga kommentarer: