tisdag 6 september 2011

baby what you waiting for ?

ja nu orkar jag lite till ;) , hehe. som jag fortfarande vill, så om NÅGON SNÄLLA KAN HJÄLPA MIG MED SMILISAR TILL BLOGGEN ? SNÄLLASNÄLLASNÄLLA KOMMENTERA DET HÄR INLÄGGET , SÅ TAR VI RESTEN VIA NGT ANNAT, OSV. TACK. 
jag ber verkligen, för bloggen är så tråkig utan dom ?.. mja, jag har precis kollat några avsnitt av big brother, bara helt kär i det fortfarande ! ska la duscha sen och städa mitt rum för första gången på ÅR. mysiigt ;) naj.. 
sitter å dunkar musik nu, har ont i halsen nuu, fast inte sån där ont i halsen förskyld skit, utan som om något är stopp i de ? så jävla onajs. 

i helgen blirdet fullt upp, kommer va död så där som jag blir efter helgen.. haha, på fredag blir det coz med fiiinaste bruudarna i think, sen på lördag är det match + tänkt att dra till lina sen efter, och sen sover jag där till söndag och då är det oxå match. baraaa min mammi å pappi tillåter det, så blir det vääärldbäst må jag säga :D 
jaja .. ska la träna lite spanska till provet oxå, mja.. duktig cheeeeii jag ääär :* .. måste gå på toanu, så 
PUSSS MINA KÄRA SÖTA BLOGGLÄSARE ! 

snattat bilden av amanda,
men du, jag saknar dej <3 

Inga kommentarer: