fredag 9 september 2011

ELEEECTROPPPPPOOPPP BRUUSHAN VI KÖÖR

så jävla täppt i ena näsborren & så rinner det snoooor ... mysigt måste jag bara säga, 
kom hem från skolan nyss tog sällskap med gyulyaysötnoseeen, ja nu ska jag väl snart äta.
sen bär det av ner mot stan när min siiister kommer, sen hem fixa mig osv, seedan ner på stan 
igen för att möta upp, victoria, amanda & emma. sen åker vi buss t blge så blirdet coz , mmh.
ändrde plaaaanes till helgen ooxå, sover nog hos jullanbullan från lörda till söndag eftersom matcherna
oxå är där hon bor, så det är nödvändigt. bara hon inte dissar mig ;) .. men synd, för jag kommer ändåå.. 
kanske träffar saga då oxååå ? mja, najsdeeeeee :) taggaD som fan till matcherna, nu taaaaaaaaaaaaarvide
HÄÄR, yesyesyes ohyes.
meeen puss på er alla sötnosar som läser min blogg, sluta inte med de & sluta inte kommentera :'c
eller vänta.. DET HAR NI JU REDAN GJORT ? 

i really miss the time,
when it was you and me,
i really miss you, baby. - 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

jag har int sluutaat (aa'
men du kommenterar min fett dåliit.. :( <3