torsdag 22 september 2011

få inte en tjej att falla, om du inte är beredd på att ta imot henne.

är hemma idag, mår inge bra. 
just nu är jag jätte varm i hela kroppen, verklien jätte varm. menmen, måste försöka dra mig till skolan imorgon, rätt chill dag oxå då ju, måste hämta alla böcker hem osv, har ju 3 prov nästa vecka som jag inte ens börjat på en .. känns ju jobbigt, har typ sovit hela dagen idag. riktigt skööönt :) ! måste duscha sen oxå, dammsuga mitt rum osv, ser inte bra ut där inne alltsååå ... vet inte mer vad jag ska skriva, eller jo att 
fler många fler ska svara på den där frågan jag ställde om piercingen för kan verkligen inte bestämma mig ! 
jätte gulligt om fler kunde de, och jag måste erkänna att jag har blivit mycket bättre på att kommentera andras bloggar osv, och om ni vill bli länkade där till vänster, så säg till c: hihi. meeen då vill ja att ni länkar mig oxå! måste fixa om bakgrunden oxå, tycker den ser förjävlig ut, mår typ illa av den.. HAHA ! neeeejmen typ (: , tycker inte om den överhuvu taget. men tycker det är så svårt å hitta någon som passar. men ska försöka.. men ska nog göra något annat nu än att sitta här, 
PUSS ! 
saknasaknasakna. 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

aaww, saknar dig meeed!!

Du, alla är ju lata och orkar inte kommentera, så skapa en poll ist ;)

gå in på http://polldaddy.com och bli medlem, skapa en poll och sätt in på bloggen! Skit bra, lätt att hitta och förstå på hemsidan, och du får mycket mera responser! :D <3