söndag 25 september 2011

have you ever love somebody so much that you can't get him off your mind for one second ? - I have.

inte påå humör. 
imorgon ska jag till sjukhuset å titta upp mina magproblem. hoppas det blir bättre efter de ! men då missar jag so-provet tummenupp på de, men ändå neeer oxå.. för då måste jag på omprov osv.. skitjobbit. menmen, that's life. har börjat på engelskan, kan inte konsentrera mig på 60 glosor ? usch.. jaja, ska försööööka igen snart.. sen måste jag duscha jäääättte fort, typ. mja, fast i den här lägenheten får man inte duscha efter 10 ? hehehe , klockan är kvart i elva snart. jobbigt, .. mja, tänkt på att bli svart/röd/brun/lila hårig, hehe, cpsnyggt. fast vet nt om jag orkar slita på håret mer. sen efter kmr jag bara ångramig som fan. osv.. nej, tror intede, men
puss på er allaaaa som läser !
- bilder från helgen. 


bästavän med roterarN <3 

Inga kommentarer: