fredag 16 september 2011

hur många centimeter har vi kvar.. innan solen försvinner ner i haveet. - hon älskar när jag ljuger,

kom nyss hem typ ? nä men näääästan.. hheh , så jävla awweeeesome de va ! 
först typ fixa ja mig å åt lite smått, sen fick ja bråttom, å så åkte pärlan på piercingen av. 
så hann VERKLIGEN inte skruva på den, för det tar år för mig, så hade den i munnen,
tog på mig heeeelt fel tröja, typ en för kort genomskillnig smutsig vit tröja. + hade typ
smått genomskillniga tights ?.. mmmh najs, så toog med ett linne oså, och 2 tjocktröjor oxå,
hann inte knyta skorna. så fick byta om i bilen... å sen hoppa jag ur, med den där cp tröjan,
å inte knytna skor, haha asnajs ! sen tog vi bussen från stan till resecentrum. 
för vi skulle dra t kupolen, victoria skulle köpa nån present. så drack jag fantaaa c: 
sen drog vi t stan, träffa alva å fleeer å sandra. . sen åkte vi karusell, jag victoria, alva & emma. 
haha bara jag som skrek ? .. HEHHE, men victooria å emma måddeee illa :c ! 
meensen, gick vi runt runt lite, osen drooog vi t donken igen, skulle käka cheeseburgare. 
drank fanta igen.. hehe, seeeen köpte vi godis sen drog vi väl t bussen,
åja, nu är ja här ;).. ska la inte gö nå speciellt, ta bort smink osv. fixa mig till kvällA ,, 
seeen imorgon ska jag väl dit igen ? med victoria, i thiiink.. 
men puuusss .. ! 

( tråkigt inlägg utan bilder, höhö, men kanske kommer sen) 

Inga kommentarer: