lördag 17 september 2011

I can't wait till you're gone away, cuz then I can move on. - I'm finally over you.

sheeenare, sofia räddade mitt liv idag
mötte upp henne å drog t blge, ingen hööjdare där alltså.. vi gick runt runt runt, träffa crille å hans 
kompisar. & moa, vinka till ruben oxå. haha ... jag köpte godis osv, sen drog vi t falun igen.
och hon droog hem, :c då drog jag t donken, för där va millan & elin å nå mer. va med dom
ett tag, sen drog jag hem, har bara suttit här typ sen deess, ska mysa ner mig framför tvN sen,
typ ladda ner låtar t tlfn oxåå :) BEHÖÖÖVS ! ja ifall ni vela veta O S V.. haha .. 
ska dricka oboooyyyyy å äta choklad :dd mja, nu vet ni det oxå.
alltsåååååå , newkid - hon vill va blind <33333333333
kärlek t den låten alltså, men suuuck på att den inte finns på yt, å bara spotify ?
.___.'' menmen, livet är inte rättvist .. :'c jaja, nu vet ni alldeles för mke.
jag ska gå å göra nå vettigt med mitt liv nu, känner ja. 
puss på allaa ! 


mitt öra <3 

Inga kommentarer: