söndag 11 september 2011

it's okey not to be okey, but follow you'r heart. and just be true to how you are.

sitter i min säng, har kollat idol för ett braaaaaaaa tag sen. ätit lite choklad oxå, behövdes. 
i veckan ska jag leka med elin & nooog amanda nån da. ifall ni vela veta de.
ja vill fylla år nu :) NUNUNUNU .... åå :c höööööhöö  , som när man gick i 3;an typ
höhö, ska nog ha kalas oxå, liksooom hela paketet :) , mja, det bliiit najs...
jag mår illa oxå ? men allt är ju på topp ... :) NAT. men jag ska väl göra något annat..
än att sitta här å dega, mhihi, ja rolig jaaa e..... 
pussss alla er .. 

ååå bilden på de jag köpte, kmr nog senare eller imrn, för kan inte ladda
in skiten från tlfn å t datorn.. felåt

1 kommentar:

hhafstrom sa...

hoppas att jag blir bjuden på ditt kalaas (aa' <3