torsdag 15 september 2011

jag hatar dej, jag hatar dej, jag saknar dej, jag saknar dej, jag hatar dej.

hejsan, sitter hemma nu. egentligen vardet e.v/profil, men gick innan.
för mår inga bra osv och ORKADE nt, pgr av saker. men mina päron ska snacka m min klassföreståndare.
ska la snart äta någonting, sitter å lyssnar på AiluCrash, nivet från filmen "jag saknar dig".
så jävla best han e. "vem fan är gud med elden. allt som vi trott på, har brunnit upp."
kueengliet. mja, imorgon ärdet fredag chill, eftersom vi slutar kvart över 1 ca. asskönt. 
ja som sagt, ska väl äta & kolla på tv, som jag gör varje dag. lovar KOMMER SOMNA.
så fkn trött ? inte saaaaaant.... mja nu kommer dom här ointressanta sakerna. :) 
BTW !!!!! JA SLINGA JU HÅRET I FÖRRGÅR , GLÖMT SÄGA DE ! 
detär lite oranget där jag färga utväxten, annars pefaaa. 
så pusss ! 

faaaaaaaaaaaaaaaaajjjjl c: 


Inga kommentarer: