fredag 23 september 2011

lät han in, lät han ta, lät mej tro va han en sa. jag lät dej gå, sväva på moln. tills han slet mej i stycken, spotta på mina sår.

hemma nu, eller för ett bra tag sen faktiskt :). 
skulle egentligen dragit till amanda för nån minut sen, men vart massa strul m massa osv. så vart hemma ist.. men imorgon drar jag iaf till lina, å det blir awesome, vi drar på hockey leksand-mora :D , inte för att jag är speciellt intresserad av de.. hehe, jag skulle vilja förändra mig heeeeeeeeeelt... typ bli svart hårig och bli brun.. va fiiiiiiint !
mja, det vare väl. ska la snart äta osv,  hihi riktiiiiig hungrig ! ikväll ska jag bara mysa med godis & film c': asnaaaajs <3 men ska la dra, uppdaterar mer sen ! 
puuuussssss

haha måste bara visa .. 

haha , jag "flizansfliwkka" typ nå sånt... haha gullig :*

Inga kommentarer: