måndag 10 oktober 2011

anywhere you are, I am near. anywhere you go, I'll be there !

KÖPTE OXÅÅÅ LITE PÅ MARKNAN, 
& presenterna jag fick från feliciaaa. 
(roteringen är fuck'T'up)
dessutom typ, tappa jag en hundring. & jag köpte en kula till piercingen, en rosa .. it's gone.
and thaaaaaaaaaaat sucks. 

nagellack från YSL (fick från felicia) tyvärr, har jag nog glömt det hemma hos linn.
så bild från google, men såg ut så där, fast en annan färg.
 awesome mascara från YSL, beehövdes <3
silikondroppar, eller något sånt,
TACK SÅ UNDERBART MKE FELICIA <3 


marknad; 
ed hardy tröja,
baseball tröja typ, fast killmodell skit ;dddd

såådär, det va allt ! 


PUSS 

1 kommentar:

julia :) sa...

ällllskkkar den där lila tröjjan , ommmg !!! GEE MEJ ,jag kommer nog sno den nång gång men d får du inte veta (a)