tisdag 4 oktober 2011

dator nuuuuuuuuuuuuuuu ,

datorn funkar nu , awesome ! fel på laddningskabeln (; , .
idag vardet skola, hade so prov gick rätt så bra hehe.. ideologierna, amerikanska revolutionen & franska. skitkul verkligen, :) ! sen .. efter skolan va jag med panna & saga, vi käka makaroner hemma hos panna å baka en riktigt kladdig kladdkaka ;) , hihi muuums.. sen drog jag hem, fixa saker med telefonen osv, ska duscha sen snart. sen fixa förens imorgon ! skit kul :) , har verkligeni ingenting att skriva, och jag ska göra mer videoinlägg ;)! kan lova er ett imorgon :D hihi. blir det bra ? min blogg är riktigt tråkig, men just förra veckan & helgen har vart KAOZ. så nu ska jag försöka gå tillbaks till de jag gjorde förut, om inte bättre :)! i helgen är det rättviksmarknad, på fred - lörd sover jag kanske med christine & linnea eller felicia. på marknan går jag med felicia, iaf från lör-sön sover jag hos beeesta flisan c: ! hihi, det kmr bli awesome ! hihi , 
men ska la duscha å de , 
pusssss
moget eller hur ;) ? 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

DET BLIR AWESOME!!!! :D <3 <3 <3 <3 <3 <3