måndag 17 oktober 2011

sometimes it last in love but sometimes it hurts instead.

(det här inlägget är som att jag skrev det igår om ni fattar.. men publicerar det nu!) 
-
sheeeeeeeeeeeeeee (: , bloggat dåligt osv.. men det är bara för att jag har haft det så jävla bäst med julia ! igår, va vi vakna till sex på morgonen.. haha julia skulle ju kolla på jag saknar dej, och jag har ju redan sätt den, så först spela jag lite på tlfn, sen liksom.. åkte ögonen ihop nivet? så där jobbigt, och man bara strätar imot för att hålla dom uppe. så till slut la jag mig ner och "halv sov" och julia bara " jenniie.. jennie .." jag: "jag sover inte" haha sen vela julia oxå sova, när klockan var sex ;) så då sov vi.. haha, sen vakna vid ungefär vid , ehm elva? kan det vart de? jag vet inte riktigt :) , men ja då typ gick vi runt lite å bara knasa oss, sen skulle vi ju till borlänge så vi åt frukost, fixa oss osv, sen drog vi till busshållsplatsen, och så ser vi hur bussen åker ... så går nästa buss om en timme, så vi knatar ner till järnvägsstation å tar ett tåg ! :) billigare och snabbare.. och mer bekvämt. så åkte vi dit, typ flumma som fan på tåget ;) , sen så drog vi till kupolen, vi träffa upp hennes mamma där, för dom skulle köpa en jacka till julia men så vart det inte.. fast innan så drog vi till New yorker där jag skulle köpa en tröja, som jag egentligen skulle fått i födelsedags present, men då fanns den inte.. så köpte den, den är uuuuuuuuuuuuunderbar :D, visar bild sen typ imorgon eller något.. hehe , sen drog vi till optikern för att kolla julias linser, men drog lika snabbt. så typ kolla vi jackor och pröva mössor och hade det allmänt bääst :)), hitta en älsklings jacka för 4000 haha den fick jag drömma vidare om .. så hitta jag en vit jätte fin (tyvärr så hitta jag ingen av dom jag visa er...) så lagt undan den :) mamma ska nog köpa den imorgon till mig, det blir niiiiiice. sen hitta jag en till som jag gilla oxå... jobbigt :c ! sen drog vi t donken, åt osv.. sen kolla vi buss hem , jadu ? vi var fast iborlänge till klockan sex och då var klockan fyra typ.. om inte mindre, så gick vi ut, bara va där gick runt, ringde konstiga saker, frös å garva :) haha .. sen kom tåget (inte bussen..) å så drog vi hem t mig, så tog julia sina saker å åkte .. :( ! saknarna redan <3 
långt inlägg må jag säga, men vi bjussar på nå bilder oxååååå ! (video kanske kommer sen osv..)

jag älskar dig hjärtat, glöm aldrig de. <3 

1 kommentar:

julia sa...

sååå jävla bääst vi har haft !! , shhiiiit så knas vi ééé asso , men vi gillaT mkemkemke ! :ddd

älskar dej mitt hjärta <3