tisdag 25 oktober 2011

think about him, think about me, think about us, what we gonna be. open my eyes, yeh - It was only just a dream.

.. so I travel back, down the road. wish you come back no one knows, osv.. 

heeeeeeeeeeej :) , är ju hemma idag, eftersom jag ska t sjukhuset osv.. så bara onödigt ! och undrar hur fan jagska se ut efter alltså, fyfan.. inatt kolla jag på, Shrek forever and after, trorja den heter ? iaf den sista filmen, hihi den va braaaaaaaaa :D sen somnajag efter. och nu ska jag snart äta lite medans jag kollar på barnkanalen (y' , och sedan duscha :) för vid tolv så ska jag va på sjukhuset elle vafan det är :D. mja, hoppas det går bra iaf ! och det gör det säkert ;). skönt att bli av med den iaf, och få det över stökat.. sen när jag kommer hem måste jag typ, fixa saker med so,n om jag har den hemma.. har redovisning, osv. askul .__. ! ni vet sån där redovisning när man står framför alla å snackar, fyfan det värsta jag vet :). men men , får hoppas att det ska gå bra.. 
pussssss 

I miss you baby. 

Inga kommentarer: