fredag 29 juli 2011

sämst på att blogga, - ja0

idag skulle jag egentligen vara med min amanda, men hon vart sjuk så det sög ju :c krya baby <3
men sen fråga jag julia, men d gick int. men skitsamma, så jag vart hemma å mammi&pappi hade köpt någon bänk/bord som jag kunna ha vid spegeln, vart ju bra :). så fixat i min garderob & skrapat stearin , askul måste jag säga.. jag vet inte riktigt vad jag mer ska göra idag ? det är så jävla varmt, så ut orkar man ju inte gå. haha, :c 
men imorgon far jag till uppsala till min farmor, längesen jag såg hon :). sen så sover vi på hotell och kommer hem någon gång på söndag. sen är det ju classic, eller det är det ju nu redan. men ja, då blir det fullt upp hela den veckan, så ska väl försöka uppdatera så mycket jag kan :), och lägger in några tidinställda inlägg. så ja, det blir bättre ! kommer bli askul dedär :D ! måste bara svara på en kommentar .. :c 


 



hhafstrom sa...



trodde du o jag va bästiisaar.. :(
eller ahh, jag äknar dig fortfarande som min bästa vän, kan alltid säga allt till dig! Även fast vi inte hörs så ofta så vet jag att du finns där, och jag hoppas att du också vet det, asså att jag finns här för dig närhelst du
svar; å förlåt, du är min allrabästavän, verkligen du och jag vi har delat allt tillsammans, vi visste allt om varandra, men ja, det är ju så svårt.. allting, du bor i sthlm, och du är aldrig i vikarbyn. + jag bor inte där längre. men jag älskar dig mest av alla på jorden, du betyder verkligen mest förmig! för du har alltid lagt ner tid på att hjälpa mig, och jag har alltid vetat att du alltid funnits där. jag kommer aldrig släppa taget om dej, för du är min andra halva. jag saknar dej varje dag så det gör ont, och bara längtar tills vi ses.. du ska veta att jag älskar dig, å finns alltid för dej felicia. du är min bätavän, men jag tänkte inte så långt, till min andra halva. 
åja, jag är egentligen rätt ledsen just nu, fast ja orkar inte vade. det är bara störande känns det som. jag är sur oxå , kom jag på :o. haha ! 
PUSSS! skriver mer sen ;) 
jag när jag va liten :$, hihi !


jag har gett upp dej nu, det är över.. 
- säg inte att du saknar mej, när du aldrig har tid för mej.
- säg inte att du älskar mej, när du knappast bryr dej. 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

JagÄlskarDigBästaVän!

jag tänkte komma förbi dig och kolla hur du bor i Falun nästa vecka? :D <3