torsdag 28 juli 2011

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN !

Anonym sa...

varför flyttade du till falun? :D
svar; jo bra fråga du :), mina föräldrar säger att det va för rättvik är en sådan skit by/stad eller vafan man säger att det är ? så vi skulle få det bättre här och min pappa ska börja plugga här . :p 


 Anonym sa...

när blev du av med din oskuld 
svar; vem sa att jag är av med den ?


Anonym sa...

När fyller du år?
Jag älskar verkligen din blogg förresten!

Läser den varje dag!
svar; jag fyller år den 3 oktober c: haha tack va gulligt.


Anonym sa...

1. är du fortfarande bästis med lina hjelte?
2. gilla du eric saade?
3. bor du nära orsa?
4. kan du inte lägga upp ett videoinlägg ? :')
svar; 1, jamen det trorja väl. men det är rätt svårt, eftersom hon bor rätt långt ifrån mig. 2. haha , ibland.. :$ 3. nej, eller aso, det är långt :) 4. ja, någon gång i livet ;) 

 Anonym sa...

vad heter din bästavän?
svar; har ingen bästavän längre, har bara väldigt många jätte bra vänner :). 

 Anonym sa...

1. vilken kille kysste dig senast?
2. gillar du mjölk?
3. har du varit full någon gång?
4. favorit låt?
5. bästa killkompis?
6. är du oskuld?
tycker din blogg är jätte fin :)
svar; 1, kysste & kysste, men tim isnf.. 2. haha aaaaaaaaarå :) 3. nej. 4. måånga :) 5. jadu, ingen aning. har många bra :p 6. ja0 :D
tack va glad jag blir :) <3 

 julia (: sa...

hej jennie penni :) , jag tycker du är bäst för att du börja blogga, och sen så är den jätte fin , thehe :D !
min fråga till dej är hur kan du av så sjkt fiin hela tiden ? :ö , dela m dej t mej ! , sen så är intre detta en fråga utan ett måste , VII MÅSTE SES NU ! :öö <3
 
svar; heej jullanpullan ;) , haha ellerhur (a) aww gullunge :*
men vafan ,kolla pådej själv julia snälla .. ? JAA DET ÄR FAN KRIS :c <3 

 Anonym sa...

1.Har du syskon?
2.Har du bloggat någon gång förut?
3.Gjorde det inte ont att ta hål i läppen själv?
4.Hur många piercingar har du?
svar; 1, ja ;) en lilla syster. 2. jorå, fjollbloggar :D 3. nej :) 4. om man räknar med öronen, så har jag 7 st :D 


 Anonym sa...

äru go eller ?
svar; ja hej amanda min melon <3 , ja prcis lika go somdu.. 

 Anonym sa...

1. brukar du kolla på simpsons ?
2. vart bor du ?
3. brukar du bita på naglarna?
4. trivs du i faaaalun ?
5. tyckeru att jag ska sluta o fråga ?
svar; 1. hehe jaa.. 2, du vet där .. i skogen 3. ja ibland :$, meen försöker att inte göra de. 4. ja när jag e med dej :* 5. nu har du ju redan gjort de så :C 

hihi, sådär, PUSS ! 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

trodde du o jag va bästiisaar.. :(
eller ahh, jag äknar dig fortfarande som min bästa vän, kan alltid säga allt till dig! Även fast vi inte hörs så ofta så vet jag att du finns där, och jag hoppas att du också vet det, asså att jag finns här för dig närhelst du behöver prata! <3