måndag 22 augusti 2011

i love the way you lie.

han inte skriva nå igår osv, kom hem rätt såååå sent.
va med manlika & petter å kolla på bio, jag saknar dej. den va sjuuuuuukt bra ! nu är ja vaken här å påklädd å fixad osv, ska snart äta frukost. sen skjutsar mammi mig t skolan. jag har ont i magen, azum. blir väl så när man är spänd ? antagligen, å vi ska inte snacka om jag är spänd .. shit.
slutar 2 idag .___. .... aaaaja, bara att stå ut, får stöd av julia & elli <3 , ni betyder guld !
storlek 48, hhaha jag å manlika..
så jävla king

2 kommentarer:

Anonym sa...

på vilken sida har du gjort din header, snälla svara :)

Anonym sa...

fjortis! ful! otäck! skabbig! möglig! billig! reklam mascara! överdriven! ogillad! fet fjortis! fet! tomten! skäggig! hårig! avlopp! svettig! kloak! illa luktande! fula tant! ännu en gång tomte!