söndag 21 augusti 2011

side by side, you was sleeping next to me.

idagvakna jag först vid 8, sen somna jag om t 10 då mitt alarm gick. sen somna jag om till klockan 11 typ.
nu har jag precis duschat, så sitter här i handduk. najsbaaajs, nej men jag hatar att frysa, d är nog d värsta som finns ... hehe, meeeeeeeeeen iaf så ska jag snart äta frulle osv, ska kolla på den där bion idag "jag saknar dig" wihooo (y) ! 
& sen om det är NÅGON av mina läsare som kan fixa in smilysar på min blogg, så snälla kommentera d här inlägget så fixar vi det sen , TACK & SNÄLLA. 
PUSSSS ! 

2 kommentarer:

elli sa...

Anmäl dig till dagens blogg här --> http://norsisen.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html :D

Anonym sa...

fjortis! ful! otäck! skabbig! möglig! billig! reklam mascara! överdriven! ogillad! fet fjortis! fet! tomten! skäggig! hårig! avlopp! svettig! kloak! illa luktande! fula tant! ännu en gång tomte!