onsdag 7 september 2011

azuuuuuuum bbiiaaaaaaaaaatch

sitter å sjunger å har det allmänt bra, fast egentligen borde jag göra läxaa :).. mja, så kan de va.
ändrade planer i helgen, blir inte å va med lina osv. pgr av priiivat stuff. sååå ska va hemma å ha det skönt,
men på sönda ska jag va med minamanda<3 iaf :) , å imrn far jag till viiikarbyn och är med minsaaaknade julia,
som jag inte träffat på år & dar. sen ärdet träning, och ja, sen drar jag hem. å på freda blire coooz. 
läääängtar som fan till sommarlovet igeeeeeeeeeeeeeeen .. dc coz, falukalaset, ccw, å allt .. helvete :'c 
å ja va riktigt sjuk 3 ggr ungefär på hela sommarlovet, och då menar jag liksom i en vecka ungefär alla gångerna?
hur jävla kul va inte de.. .___. inte alllllls ., så jävla tröttsamt, men bara tagga sommarlovet 2012 ! partaja loss vafan, sen dör vi ju .. eller ? ;) haha.. jag måååste göra läxa ja, sen typ duscha lite grann, ta fram kläder tills imrn osv. tråkigt tråkigt trååååååååååååkigt :c , + jag är skit trött.
OCHOCHOCH jag kanske ska byta t comviq/tele2 sak , å få en ny tlfn cccc': inte för att jag vill ha en ny tlfn.. meeeeeeeen mste de isnf, mjamjaaaa. 
LÄNGTAR SOM FAN TILLS MIN FÖDELSEEDAG , 3 OKTOBER, MINDRE EN EN MÅÅÅNAD ?
ÅÅÅSHIIIET :D
nu känner jag att jag är övertrött,
så pussssss <3

sååå jävla ful , men bjussar på dee.
happy fkn smile




Inga kommentarer: