onsdag 7 september 2011

när livet rasar ner, och ingen finns till hands, så kan jag lova dej jag kommer vara där och ta balans. klättra över tak som är flera tusen mil, jag svär ska göra allt bara du vill vara min.

ja, igår somna jag för jag hade så ont i min hals och ner till magen ungefär. så jävla obehagligt, som när man äter potatis för fort eller dricker för fort, så blir det stopp i mat strupen. aja, förlåt mig för mitt fml inlägg där :) höhö.
men fick bara lov, har nyss ätit oså, ska snart tvätta bort sminket och borsta håret å sätta upp de.. hehe , om ni vela veeeeeeeeeta :D .. ska kolla tv då oxå, ta liteee mer oboy & oxå göra min sexualkunskaps läxa sak. tills imorgon, massa ord men kan typ dom flesta redan såååå c:  , hihhi. jag måååååste slinga mitt hår mer , kanske kan gö de i helgen ? mja, pooooor pooor håår <3
haha , mja, roligt roligt roooooligt. jag måste nog duscha sen oxå, booooring :'ccc
min pappa sätter upp min spegel nu oxå, och typ nån liten gullig hjärthängare sak, hihi, ska nog möblera om där inne snart, e så tråkig där. höhö, mjaaa
men jag ska nog dragis nuis,
PUSSSS ! 


i will never forget you, and I will always and ever love you. 

1 kommentar:

hhafstrom sa...

SöTa ChEEEY, gör en videoblogg!