tisdag 6 september 2011

same shit over and over again.

måste bara få skriva av mig. alla mina känslor där inne. 
så trött på det här, en gång i veckan samma sak igen och igen och igen. det finns en gräns för mig oxå, för hur mycket jag pallar. vi är över gränsen nu, långt över. kan du snälla sluta få allt å kännas som mitt fel. som om jag gjorde enmiljon misstag varje dag. jag får ångest över det. för jag vet inte vad jag gör för fel varje gång det spricker imellan oss. det är svårt nu, jag mår dåligt väldigt ofta över olika saker. allt e nytt här, ingen som jag riktigt kan gråta i famnen med här? jag tycker bara, att kanske tänk att det kanske vore ditt fel oxå ? iaf lite maybe ? det har jag tänkt nu, många gånger om. men kan inte se det du ser antagligen. det här är något av det minsta jag vill, för vi svor att för alltid stötta varandra vad som en händer. om allting försvinner nu, så vill jag att du ska veta, (för du vet nog vem du är, om du läser detta) att jag kommer alltid finnas där, ring skriv vad som helst, och göra så gott jag kan, för det har jag lovat dig. allting är jobbigt just nu, men jag försöker verkligen.. 
"bästavännerna är syskona gud glömde. 
jag älskar dig twin . / ""


1 kommentar:

hhafstrom sa...

SV: gud usch ja.. hemskt! jag älskar dig världens finaste tjej, och jag är lycklig om har en vän som dig, det är inte alla som skulle stått upp, dem flesta skulle bara ha hållt med för att dem inte vågar annat.. Vi måste träffas snart min otroligt bästa vän! <3 <3 <3 <3

btw, du vet att jag bara finns ett sms, samtal eller skype bort.. <3 <3 <3 <3